مدیر جدید امور مالی  بهزیستی استان کرمانشاه معرفی شد

مراسم معارفه پرستو مهرپناه مدیر جدید امور مالی اداره کل بهزیستی استان با حضور شهاب حسینی معاون پشتیبانی، ذیحساب و جمعی از پرسنل حوزه مالی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه، مراسم معارفه پرستو مهرپناه مدیر جدید امور مالی اداره کل بهزیستی استان با حضور شهاب حسینی معاون پشتیبانی، ذیحساب و جمعی از پرسنل حوزه مالی برگزار شد.

در این جلسه شهاب حسینی معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره‌کل بهزیستی با بر شمردن وظایف خطیر مالی در رازداری، امانتداری، پاکدستی و به روز بودن اطلاعات در این حوزه، افزود: مجموعه مالی بهزیستی استان کرمانشاه از همه این خصوصیات برخوردار است و یکی از با انضباط ترین مجموعه هایی است که وظایف آن  خدمت به مددجویان وپرسنل اداره به نحو احسن است.

 وی در ادامه با تقدیر از آقای بهمن عیسی پور مدیر پیشین امور مالی و تبریک به خانم پرستو مهرپناه مدیر جدید حوزه مالی، وی را مدیری منظم وسختکوش و شناسنامه بهزیستی استان در حوزه مالی خواند و گفت: ان شاءالله در سایه الطاف الهی و تلاش همه همکاران شاهد ارتقای هرچه بیشتر رتبه های مالی خواهیم بود.

الهام مجیدی ذیحساب بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این مراسم ضمن تبریک انتخاب خانم مهرپناه به عنوان مدیر جدید امور مالی، افزود: پرسنل حوزه مالی بهزیستی استان همواره دلسوزانه کارهای مربوطه را انجام می دهند. 

پرستو مهرپناه مدیر جدید امور بهزیستی استان نیز گفت: تمامی امورات مربوط به حوزه مالی تاکنون توسط همکاران این حوزه به خوبی و در اسرع وقت انجام شده است و از این به بعد نیز این روند به خوبی ادامه خواهد داشت.

گفتنی است مهرپناه کارشناس رسیدگی در استان ایلام  به مدت ۶سال، کارشناس مسئول تنظیم حساب بهزیستی استان کرمانشاه به مدت۴ سال، ریاست امور مالی بهزیستی استان کرمانشاه به مدت۲سال و کارشناس تنظیم حساب بهزیستی استان به مدت۲سال را در کارنامه خود دارد.

کد خبر 24506

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد