واریز دوماه مستمری مازاد به حساب مددجویان آسیب دیده زلزله

رئیس اداره بهزیستی رامیان صبح امروز شنبه ۱۶ مهرماه در بازدید مهندس صادقلو _فرماندار و مهندس کوهساری_ نماینده مردم رامیان و ازادشهر در مجلس شورای اسلامی ،از واریز دو ماه مستمری مازاد به حساب مددجویان آسیب دیده زلزله اخیر در این شهرستان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان رامیان؛ صبح امروز فرماندار رامیان به اتفاق نماینده مجلس شورای اسلامی و تنی چند نفر از مسئولین ضمن بازدید از بخش های مختلف اداره بهزیستی در نشستی با رئیس این اداره با اقدامات و خدمات بهزیستی از نزدیک آشنا شدند.
 
در ابتدای این دیدار بای از اقدامات این اداره در بحث زلزله و روند ارائه خدمت به مددجویان پرداخت و از توجه ویژه مدیرکل  به این موضوع تقدیر نمود .

وی افزود : در این حادثه ۸۲ خانواده از مددجویان دچار اسیب شدن که ۶۸ خانواده مستمری بگیر و بقیه پشت نوبت در یافت مستمری هستند .

رئیس اداره بهزیستی رامیان در پایان از توزیع لوازم توانبخشی مانند: ویچلر،تخت،عصا، توالت فرهنگی ،سمعک، تشک مواج و تشکجه ویلچر خبر داده و خاطرنشان ساخت: بزودی دو ماه مستمری مازاد بر مستمری مهر ماه در قالب معیشت به حساب این عزیزان  واریز خواهد شد .
در ادامه فرماندار و نماینده محترم هریک ضمن تقدیر از زحمات کارکنان‌بهزیستی در  خدمت رسانی در زلزله اخیر از تلاشهای انها تشکر نمودن

کد خبر 24316

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد