اعطای وام‌های کم‌بهره و بلاعوض به مددجویان بهزیستی اردبیل

مدیرکل سازمان بهزیستی استان اردبیل گفت: سازمان بهزیستی وام های کم‌بهره‌ و بلاعوضی در راستای خانه‌دار شدن مددجویان این سازمان در نظر گرفته است .

بهزاد ستاری در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: ۴۰ واحد مسکونی مددجویی در هفته بهزیستی به بهره‌برداری خواهد رسید و در این راستا با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت ساخت خانه‌های روستایی تفاهم نامه‌ای نیز عقد شده است.

وی افزود: در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر مبلغ ۲۰ میلون تومان وام بلاعوض از طرف بنیاد مسکن، ۱۵ میلیون تومان از طرف بهزیستی و ۴۰ میلیون تومان وام کم‌بهره برای احداث خانه های ۶۰ متری در نظر گرفته شده است که تا کنون حدود ۲۰۰ نفر در استان در این طرح ثبت‌نام ‌کرده اند.

مدیرکل سازمان بهزیستی اردبیل در ارتباط با اعطای وام برای خانواده های بیش از ۲ معلول نیز بیان کرد: در مناطق شهری‌ مبلغ ۶۰ میلیون تومان و در مناطق روستایی ۳۶ میلیون تومان وام بلاعوض در نظر گرفته شده است.

ستاری عنوان کرد: با کمک خیرین مسکن‌ساز ۴۵ واحد مسکونی با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی در حال تکمیل است تا در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی تصریح کرد: مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای ودیعه اجاره‌بها به‌صورت بلاعوض در نظر گرفته شده و علاوه‌ بر آن مبلغ یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان نیز به‌صورت قرض‌الحسنه در نظر گرفته شده است که در صورت نیاز کمک خواهد شد.

کد خبر 19470

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد