به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان ،متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
هفتم تیرماه هر سال، یادآور پرواز ملکوتی عزیزترین شهیدان این امت در برههای حساس و سرنوشتساز است، این روز با خاطره شهید مظلوم آیتالله بهشتی عزیز و ۷۲ تن از یارانش، و نیز شهید دکتر محمدعلی فیاضبخش، بنیانگذار و موسس سازمان بهزیستی، عجین و همراه است.
شهید بزرگوار دکتر محمدعلی فیاضبخش، یکی از سه نفر معتمدین پزشکی گروه رابط با ستاد هفتنفری منتخب حضرت امام(ره) در انقلاب فرهنگی بود و در شاخه پزشکان خدوم جمهوری اسلامی ایران فعالیت داشت و پس از پیروزی انقلاب، از سوی شورای انقلاب به عنوان وزیر مشاور و سرپرست سازمان بهزیستی کشور انتخاب شد و در حادثه هفتم تیر، مظلومانه به شهادت رسید.
هفته اول تیرماه هر سال، به عنوان هفته قوه قضائیه نیز نامگذاری شده است، این روز فرصت مغتنمی است برای تقدیر از مجموعه خدمتگزاران تلاشگر عرصه عدل و داد و قضاوت، و بهویژه تجلیل از مقام شامخ مجتهد متفکر، شهید مظلوم آیتالله دکتر بهشتی و شهید فیاضبخش، تا بهنوعی ادای دینی به خدمات و ایثار این عزیزان در آبیاری نهال نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.
اینجانب ضمن تبریک روز قوه قضاییه به همه خدمتگزاران عرصه قضاوت و ادای احترام به ارواح مطهر شهدای هفتم تیر، به ویژه شهید آیتالله بهشتی و شهید دکتر فیاضبخش، از خداوند متعال برای همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به ویژه همکاران خدوم بهزیستی استان، توفیقات روزافزون در خدمتگزاری صادقانه و پیروی از سیره شهدای گرانقدر انقلاب و مقاومت اسلامی را مسئلت دارم.
دکتر مهران کریمیان
مدیر کل بهزیستی استان خوزستان












نظر شما