به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان، همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر، کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد با هدف ارتقای دانش کاربردی و صیانت از سلامت جامعه به همت مرکز مثبت زندگی ۳۳۸ و دفتر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی بهزیستی در شهرستان بهار برگزار شد.
در این نشست آموزشی، جمعی از کارکنان ادارات، بهورزان و عموم مردم حضور داشتند و با شیوههای نوین پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و راهکارهای مقابله با گسترش اعتیاد در محیطهای کاری و سکونتگاهی آشنا شدند.
در این میان، بهورزان به عنوان سفیران سلامت نقش مؤثری در انتقال آموزشها به بدنه جامعه و مناطق روستایی ایفا میکنند و میتوانند در ارتقای سطح آگاهی عمومی و پیشگیری از گرایش به مواد مخدر نقشآفرین باشند.
در این کارگاه، «شایگان» رئیس اداره فوریتهای اجتماعی، پیشگیری از آسیبها و بازتوانی اعتیاد بهزیستی استان همدان نیز حضور داشت. وی در پایان با قدردانی از برگزارکنندگان، بر اهمیت استمرار برنامههای آموزشی و آگاهسازی عمومی در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی و مقابله با پدیده اعتیاد تأکید کرد.
















نظر شما