شهرتهران | باهم ببینیم | برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم در مرکز نگهداری فرزندان مؤسسه خیریه لبخند نورستگان امید

همزمان با دهه نخست ماه محرم، مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با حضور فرزندان، مربیان و کارکنان در مرکز نگهداری فرزندان مؤسسه خیریه لبخند نورستگان امید برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری دهه اول ماه محرم، مراسم معنوی عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش در مرکز نگهداری فرزندان مؤسسه خیریه لبخند نورستگان امید برگزار شد.

در این مراسم، برنامه‌هایی از جمله قرائت زیارت عاشورا، مرثیه‌سرایی، نوحه‌خوانی، سخنرانی پیرامون فلسفه قیام عاشورا و تبیین ارزش‌های ایثار، آزادگی و فداکاری حضرت سیدالشهدا (ع) اجرا شد و فضای مرکز با حال و هوای معنوی این ایام معطر گردید.

همچنین با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی و آشنایی هرچه بیشتر فرزندان با مفاهیم دینی و اخلاقی، برنامه‌های فرهنگی و آموزشی متناسب با گروه‌های سنی مختلف برگزار شد تا ضمن بهره‌مندی از فضای معنوی محرم، ارزش‌های والای انسانی و اسلامی در میان آنان نهادینه شود.

این مراسم در فضایی سرشار از ارادت به اهل بیت (ع) و با مشارکت صمیمانه فرزندان و کارکنان مرکز برگزار شد و بر ضرورت تقویت باورهای دینی، همدلی و انسجام اجتماعی در میان فرزندان تحت پوشش تأکید شد.

کد خبر 190167

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد