در این نشست، هماهنگیهای لازم برای برگزاری مراسم وداع و تدفین فرمانده شهید انقلاب مورد بررسی قرار گرفت و بر مشارکت فعال مجموعه بهزیستی استان در برگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم تأکید شد. همچنین برنامههای پیشبینیشده برای گرامیداشت هفته بهزیستی تشریح و درباره نحوه اجرای برنامهها در سطح استان و شهرستانها تصمیمگیری شد.
در ادامه این جلسه، مدیرکل بهزیستی استان سمنان با تأکید بر ضرورت همافزایی و تعامل مؤثر میان واحدهای ستادی و ادارات شهرستانها، اظهار داشت: تحقق اهداف سازمانی و ارتقای سطح خدماترسانی به جامعه هدف، مستلزم هماهنگی مستمر، برنامهریزی دقیق و اجرای منظم برنامههای ابلاغی است.
وی همچنین بر لزوم برنامهریزی منسجم برای برگزاری هرچه باشکوهتر برنامههای هفته بهزیستی تأکید کرد و افزود: این مناسبت فرصت مناسبی برای معرفی خدمات و دستاوردهای سازمان و همچنین تبیین نقش و جایگاه بهزیستی در حمایت از اقشار آسیبپذیر جامعه است.
در بخش دیگری از این نشست، معاونان ادارهکل و رؤسای ادارات بهزیستی شهرستانهای استان گزارشی از اقدامات انجامشده در حوزههای مختلف، برنامههای پیشرو و چالشهای اجرایی ارائه کردند. در این بخش همچنین درباره راهکارهای ارتقای کیفیت خدمات، بهبود فرآیندهای اجرایی و افزایش اثربخشی برنامههای حمایتی برای جامعه هدف بهزیستی تبادل نظر شد.
برگزاری منظم نشستهای شورای اداری در بهزیستی استان سمنان با هدف تقویت هماهنگی درونسازمانی، بررسی مسائل اجرایی و همافزایی برای ارائه خدمات مؤثرتر به جامعه هدف انجام میشود.












نظر شما