پارس آباد|تجدید میثاق کارکنان اداره بهزیستی شهرستان پارس‌آباد با شهدای گمنام به مناسبت آغاز هفته مبارزه با مواد مخدر

به مناسبت آغاز هفته مبارزه با مواد مخدر، رئیس و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان پارس‌آباد با حضور در مزار شهدای گمنام این شهرستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند.

در این مراسم معنوی، حاضران با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کرده و بر تداوم راه شهدا در مسیر خدمت‌رسانی صادقانه به مردم و تلاش در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه پیشگیری و مقابله با معضل مواد مخدر تأکید کردند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پارس‌آباد در حاشیه این مراسم، هفته مبارزه با مواد مخدر را فرصتی برای افزایش آگاهی عمومی، ترویج فرهنگ پیشگیری و جلب مشارکت آحاد جامعه در مقابله با آسیب‌های ناشی از اعتیاد دانست و بر نقش مهم دستگاه‌های اجرایی و نهادهای فرهنگی در این زمینه تأکید کرد.

این مراسم در فضایی معنوی و با هدف پاسداشت ارزش‌های ایثار و شهادت و تجدید عهد با آرمان‌های شهدا برگزار شد.
 

کد خبر 190128

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد