نشست تخصصی هماهنگی مناسبسازی مجتمعهای بینراهی با حضور رقیه رشیدی مسئول هماهنگی این مراکز از سوی اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان برگزار شد. در این جلسه، آخرین وضعیت اجرای پروژههای مناسبسازی در مجتمعهای خدمات رفاهی مورد ارزیابی قرار گرفت. محورهای اصلی این نشست بر سه رکن اساسی استوار بود: نخست، پیگیری دقیق مصوبات کارگروههای استانی و شهرستانی با هدف تسریع در روند اجرا؛ دوم، نظارت و پایش مستمر که در آن بر انجام بازدیدهای دورهای و پایش ویژه در ایام شلوغی مانند اربعین حسینی برای اطمینان از کیفیت خدماتدهی به مسافران و زائران تأکید شد؛ و سوم، بررسی وضعیت موجود مجتمعها از نظر انطباق با الزامات فنی و استاندارد مناسبسازی ابلاغی از سوی وزارتخانه. در ادامه این جلسه، تصمیماتی جهت ارتقای آگاهی ذینفعان اتخاذ گردید. بر همین اساس، مقرر شد یک دوره آموزشی ویژه برای موسسان و مالکان مجتمعهای خدمات رفاهی بینراهی برگزار شود. هدف از این دوره، آشنایی با قوانین جدید و تأکید بر ضرورت مناسبسازی فضاهای خدماتی برای دسترسیپذیری همگانی است. این نشست گامی مؤثر در جهت بهبود زیرساختهای جادهای و افزایش کیفیت سفرهای همگانی در سطح استان محسوب میشود.
نشستی مشترک میان دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسبسازی استان و اداره کل راهداری و حملونقل جادهای برگزار شد تا در آن، آخرین وضعیت مناسبسازی مجتمعهای بینراهی استان بر اساس دستورالعملهای کشوری و مصوبات کارگروههای استانی مورد بررسی و پایش قرار گیرد.
کد خبر 190112












نظر شما