به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان به نقل از روابط عمومی بهزیستی شهرستان ماسال ،فرماندار شهرستان در این بازدید از نزدیک در جریان روند درمان و بازتوانی افراد در حال ترک اعتیاد قرار گرفت .
فرماندار ماسال در این بازدید ضمن گفتوگو با مسئولان، کارکنان و مددجویان این مرکز، از تلاشهای صورت گرفته در زمینه درمان، بازپروری و بازگشت افراد به زندگی سالم قدردانی کرد و اظهار داشت: اعتیاد یکی از مهمترین آسیبهای اجتماعی است که مقابله با آن نیازمند همکاری همه دستگاههای اجرایی، نهادهای فرهنگی، خانوادهها و مشارکت مردم است.
وی با تأکید بر اینکه افراد گرفتار اعتیاد نیازمند حمایت و فرصت دوباره برای بازگشت به جامعه هستند، افزود: مراکز ترک اعتیاد نقش مهمی در کاهش آسیبهای اجتماعی و بازتوانی افراد ایفا میکنند و حمایت از این مراکز باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
قسمتپور همچنین ضرورت توسعه برنامههای پیشگیرانه، افزایش آگاهی عمومی بهویژه در میان نوجوانان و جوانان و تقویت فعالیتهای فرهنگی را از الویت های برنامه های پیشگیری از اعتیاد عنوان کرد.












نظر شما