رودبار /تجلیل رئیس بهزیستی رودبار از مقامات قضایی شهرستان به مناسبت هفته قوه قضاییه

به مناسبت هفته قوه قضاییه، فاطمه صادقی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان رودبار با رئیس دادگستری و دادستان این شهرستان دیدار کرد.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان به نقل از روابط عمومی بهزیستی شهرستان رودبار در این دیدار، فاطمه صادقی به همراه کارشناسان اداره ضمن تبریک هفته قوه قضاییه، از تعاملات سازنده ریاست دادگستری و دادستان شهرستان در حمایت از جامعه هدف بهزیستی و تسهیل روند خدمات اجتماعی قدردانی کرد.

 در پایان، به پاس این همکاری‌های ارزنده، لوح تقدیری از سوی دکتر جعفری مدیر کل بهزیستی استان به مقامات قضایی شهرستان اهدا شد.

کد خبر 190106

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد