به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان ، در حاشیه این برنامه، اعظم فرهادی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان ایذه، با تأکید بر اهمیت آگاهسازی نوجوانان و جوانان در زمینه آسیبهای ناشی از مصرف مواد مخدر، اظهار داشت:پیشگیری از اعتیاد، نیازمند مشارکت همهجانبه خانوادهها، دستگاههای اجرایی و آحاد جامعه است و اجرای برنامههای فرهنگی، آموزشی و ورزشی نقش مهمی در کاهش آسیبهای اجتماعی و افزایش نشاط اجتماعی دارد.
وی در پایان از اداره ورزش و جوانان، برگزارکنندگان، داوران، شرکتکنندگان و تمامی دستاندرکاران که در برگزاری این برنامه همکاری و مشارکت داشتند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود که تداوم چنین برنامههایی زمینهساز جامعهای سالمتر، آگاهتر و عاری از اعتیاد باشد.
در پایان این مسابقات نیز از نفرات برتر با اهدای جوایز، تجلیل به عمل آمد.












نظر شما