خنج | برگزاری کمیته مناسب سازی و سالمندان

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان خنج، رضائی سرپرست اداره بهزیستی، در این جلسه ضمن تأکید بر لزوم بسترسازی برای حضور فعال و مستقل افراد دارای معلولیت و سالمندان در جامعه، اظهار داشت: مناسب‌سازی فضای شهری و ادارات، تنها یک تکلیف اداری نیست، بلکه حقی شهروندی و انسانی است که باید با جدیت توسط تمامی دستگاه‌های اجرایی پیگیری شود. وی با اشاره به رشد جمعیت سالمندی در کشور و شهرستان، افزود: توجه به نیازهای سالمندان در حوزه‌های مختلف خدمات شهری، حمل‌ونقل عمومی، مبلمان شهری و دسترسی به مراکز خدماتی و درمانی، از اولویت می باشد. در ادامه این جلسه، رضائی با ارائه گزارشی از وضعیت موجود، به بیان چالش‌های پیش‌رو در زمینه تردد معلولین و دسترسی‌پذیری ساختمان‌های عمومی پرداخت. اعضای حاضر در جلسه نیز به بحث و تبادل‌نظر پیرامون راهکارهای رفع موانع و بهبود کیفیت زیست‌پذیری شهرستان برای این دو قشر پرداخته و بر تسریع در روند اجرای پروژه‌های مناسب‌سازی تأکید کردند.

کد خبر 189990

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد