خنج | توزیع غذای نذری در قالب پویش «بنای مهربانی» به مناسبت عاشورای حسینی

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان خنج ،هم‌زمان با فرارسیدن عاشورای حسینی و در راستای ترویج فرهنگ نذر، احسان و خدمت‌رسانی به نیازمندان، مرحله‌ای از *توزیع غذای نذری در قالب پویش «بنای مهربانی» برگزار شد. این برنامه با مشارکت خیرین، داوطلبان و جمعی از عاشقان اهل‌بیت(ع) اجرا شد و طی آن ۳۲۰ بسته‌و وعده‌های غذای نذری میان خانواده‌های توانخواهان و عزاداران حسینی توزیع شد.

کد خبر 189989

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد