به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان زهک ، این موکب در شب نهم محرم که به نام علمدار کربلا، حضرت عباس (ع) مزین است، با برنامهریزی منسجم، میزبان جمع کثیری از عزاداران بود. فعالیت اصلی این موکب در شب تاسوعا، توزیع نذورات متبرک میان عزاداران بود که با شور و اشتیاق خاصی انجام شد. برپایی این موکب، فضایی برای همدلی و زندهنگه داشتن یاد و سیره اهل بیت (ع) در میان مردم فراهم آورد. توزیع نذورات در کنار مراسم سوگواری، بر غنای معنوی این شب عزیز افزود و گرمای محبت به خاندان پیامبر را در دل عزاداران تجدید کرد.
فاطمه راشکی، رئیس بهزیستی شهرستان زهک، در این باره گفت: «هدف از برپایی این موکب، تلفیق فعالیتهای فرهنگی‑مذهبی با خدمات حمایتی بهزیستی است تا ضمن پاسداشت شعائر حسینی، بتوانیم گرهای از مشکلات معیشتی جامعه هدف خود برداریم.»












نظر شما