زاهدان |پیگیری وضعیت بهبودیافتگان از طریق بازدید منزل توسط مدیریت مورد مرکز شیبک

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان زاهدان  در راستای اجرای برنامه‌های پس از درمان و حمایت از افراد بهبودیافته، مدیریت مورد مرکز شیبک با حضور در منزل مددجویان، روند بهبودی و شرایط زندگی آنان را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان زاهدان  در راستای اجرای برنامه‌های پس از درمان و حمایت از افراد بهبودیافته، مدیریت مورد مرکز شیبک با حضور در منزل مددجویان، روند بهبودی و شرایط زندگی آنان را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

در این بازدیدها، وضعیت فرد بهبودیافته از نظر شرایط خانوادگی، اجتماعی، اقتصادی و میزان موفقیت در حفظ فرآیند بهبودی مورد ارزیابی قرار گرفت و ضمن ارائه راهنمایی‌های لازم، بر اهمیت استمرار درمان، پیشگیری از بازگشت و بهره‌مندی از حمایت‌های موجود تأکید شد.

پیگیری مستمر وضعیت بهبودیافتگان و ارتباط نزدیک با خانواده‌ها از جمله اقدامات مؤثر در تثبیت روند بهبودی و تسهیل بازگشت موفق افراد به زندگی سالم و مستقل به شمار می‌رود.

مدیریت مورد مرکز شیبک اظهار داشت: «پیگیری‌های پس از درمان و بازدیدهای خانگی نقش مهمی در حفظ و پایداری روند بهبودی افراد داشته و زمینه ارائه حمایت‌های هدفمند و مؤثر را فراهم می‌کند.»

در راستای برنامه‌های پس از درمان، مدیریت مورد مرکز شیبک با حضور در منزل افراد بهبودیافته، وضعیت آنان را از نظر روند بهبودی، شرایط خانوادگی و اجتماعی مورد بررسی قرار داد. این بازدیدها با هدف حمایت مستمر، پیشگیری از بازگشت به مصرف و کمک به تثبیت شرایط زندگی سالم افراد بهبودیافته انجام شد.


روابط عمومی مدیریت بهزیستی زاهدان

کد خبر 189924

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد