در این مراسم معنوی که در فضایی آکنده از عشق و ارادت به خاندان عصمت و طهارت(ع) برگزار شد، شرکتکنندگان با قرائت زیارت عاشورا، مداحی و مرثیهسرایی در سوگ سقای دشت کربلا به عزاداری پرداختند و یاد و خاطره رشادتها و ایثارگریهای حضرت ابوالفضل العباس(ع) را گرامی داشتند.
الهدادی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در حاشیه این مراسم، ضمن حضور در جمع مددجویان و گفتوگو با آنان، بر اهمیت بهرهگیری از ظرفیتهای معنوی و فرهنگی در ارتقای سلامت روان و ایجاد نشاط معنوی در مراکز تحت پوشش بهزیستی تأکید کرد.
وی با اشاره به نقش ارزشمند مناسبتهای مذهبی در تقویت روحیه امید، همدلی و آرامش در میان جامعه هدف بهزیستی، اظهار داشت: مراکز نگهداری و توانبخشی علاوه بر ارائه خدمات تخصصی، بستر مناسبی برای بهرهمندی مددجویان از برنامههای فرهنگی و دینی هستند و برگزاری چنین مراسمهایی میتواند در ارتقای کیفیت زندگی و افزایش احساس تعلق اجتماعی آنان مؤثر باشد.
این مراسم با پذیرایی از عزاداران و دعا برای سلامتی و عاقبتبخیری تمامی مددجویان، کارکنان و خادمان عرصه خدمترسانی به جامعه هدف بهزیستی به پایان رسید.












نظر شما