به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان، در راستای تقویت روحیه نشاط و فراهمسازی فرصتهای اجتماعی، برنامه فرهنگی، تفریحی و اجتماعی فرزندان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) با همکاری و هماهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان برگزار شد.
این اردوی یکروزه که از ساعت ۹ صبح آغاز و تا ساعت ۱۶ ادامه داشت، شامل برنامههای متنوع و پرباری بود که با هدف ایجاد فضایی مفرح برای این فرزندان طراحی شده بود. در بخش ابتدایی این برنامه، فرزندان با حضور در شهربازی تپه عباسآباد، لحظات پرهیجانی را با استفاده از وسایل بازی از جمله موتورهای برقی و اژدهاسواری تجربه کردند.
در ادامه، ضمن پذیرایی با کیک و آبمیوه، نماز ظهر در مسجد عباسآباد اقامه شد و پس از صرف ناهار، برنامههای متنوع فرهنگی و هنری آغاز گردید. اجرای بازیهای گروهی همچون پانتومیم و مسابقه صندلی، تقلید صدا توسط یکی از فرزندان، بازی با کنسولهای ps4 و ps5، و همچنین هنرنمایی گروه دفنوازان، شور و حال مضاعفی به این دورهمی بخشید.
یکی از بخشهای مهم و آموزشی این برنامه، ارائه نکات کاربردی در حوزه «خودمراقبتی» توسط روانشناس همراه بود که با استقبال فرزندان مواجه شد. در پایان این مراسم نیز به تمامی شرکتکنندگان و همچنین برندگان مسابقه صندلی، هدایایی به رسم یادبود اهدا گردید.
گفتنی است، این میزبانی شایسته با مدیریت و پیگیریهای محمود رجبی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، معاونین وی حسن محمدی زیرک و دکتر رضایی، معاون فرهنگی شهرداری به عنوان متولی امر، صورت پذیرفت. اداره کل بهزیستی استان همدان ضمن قدردانی از زحمات فراوان تیم مدیریت و همکاران سازمان فرهنگی شهرداری، بر تداوم اینگونه تعاملات بینبخشی برای خدمترسانی بهتر به فرزندان تأکید کرد.
















نظر شما