پیام فرماندار همدان به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر

مجید درویشی، فرماندار همدان به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان همدان، متن این پیام به شرح ذیل است؛

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم 

پنجم تیرماه ،روز جهانی مبارزه با مواد مخدر ،فرصتی است برای یاداوری مسئولیتی بزرگ که بر عهده همه ما در قبال سلامت جامعه و آینده های نسل جوان قرار دارد.اعتیاد به مواد مخدر، پدیده‌ای شوم و ویرانگر است که سلامت جسمی و روانی جامعه را نشانه رفته و کیان خانواده‌ها را تهدید می‌کند. بی‌تردید، مبارزه با این بلای خانمان‌سوز، صرفاً یک وظیفه سازمانی نیست، بلکه یک تکلیف ملی و انسانی است که نیازمند عزم و اراده جمعی و مشارکت تمامی اقشار جامعه است.

در شهرستان همدان، ما با تکیه بر آموزه‌های دینی، اخلاقی و قوانین جاری، مبارزه با قاچاق، توزیع و مصرف مواد مخدر را با جدیت تمام در دستور کار داریم. اقدامات ما در دو جبهه «پیشگیری و آگاه‌سازی» و «مقابله قاطع با سوداگران مرگ» در حال انجام است. با این حال، باید اذعان داشت که موفقیت پایدار در این مسیر، بدون همراهی آحاد مردم، نهادهای مدنی، نخبگان و به‌ویژه خانواده‌های عزیز امکان‌پذیر نخواهد بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه مبارزه با مواد مخدر، از تلاش‌های شبانه‌روزی تمامی نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم‌نهاد شهرستان همدان در این راه تقدیر می‌نمایم.

امید است با ترویج سبک زندگی سالم، تقویت مهارت‌های اجتماعی و افزایش تاب‌آوری جوانان، شاهد جامعه‌ای پویا، بانشاط و عاری از اعتیاد در پایتخت تاریخ و تمدن ایران اسلامی باشیم.

مجید درویشی
فرماندار شهرستان همدان

کد خبر 189853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد