حضور مدیر کل و مسولین بهزیستی قم در مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام

همزمان با شب عاشورا و ایام حزن و ماتم آل الله دکتر حجت الله محمدزاده مدیر کل بهزیستی قم و همراهان با حضور در مجلس عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) که در بیت‌الامام الحسن المجتبی(ع) برگزار شد، در جمع عزاداران حسینی در روستای طایقان قم حضور یافت.

مدیر کل بهزیستی قم در این مراسم معنوی که با حضور جمعی از ارادتمندان اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار شد، ضمن شرکت در آیین سوگواری سید و سالار شهیدان، بر اهمیت زنده نگه داشتن شعائر حسینی و ترویج فرهنگ ایثار، فداکاری و ولایت‌مداری در جامعه تأکید کرد.این مراسم در فضایی آکنده از شور و شعور حسینی و با حضور گسترده عاشقان اهل‌بیت(ع) برگزار شد.محمدرضا ابوالحسنی رئیس بهزیستی شهرستان قم، سعید زرین اقبال مسئول نمایندگی بهزیستی کهک و جعفرآباد و... در این مراسم حضور داشتند.

کد خبر 189780

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد