در این مراسم، دکتر رضا جعفری، مدیرکل بهزیستی استان گیلان، به اتفاق هیئت همراه و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در سوگ امام حسین (ع) شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان ؛این برنامه با حضور پرشور کانون ناشنوایان و با هدف تجدید میثاق با ارزشهای معنوی و ترویج فرهنگ معنویت و همچنین ایجاد بستری برای حضور مسئولان در کنار کانون ناشنوایان و خانوادههای آسیبپذیر بهزیستی بندر انزلی برگزار شد.
در پایان مراسم، به پاس همراهی کانون ناشنوایان و شرکتکنندگان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری، از تلاشهای انجام شده قدردانی شد.












نظر شما