به گزارش روابط عمومی ادارهکل بهزیستی استان کردستان، این جلسه به ریاست رضا خسروی معاون برنامهریزی فرمانداری مریوان و با حضور زاهد کریمی دادستان شهرستان و نمایندگان دستگاههای عضو شورا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
در این نشست، با توجه به در پیش بودن هفته مبارزه با مواد مخدر، برنامهریزی برای اجرای برنامههای این هفته و همچنین بررسی راهکارهای مؤثر در مقابله با پدیده اعتیاد و کاهش آسیبهای اجتماعی در دستور کار قرار گرفت.
رضا خسروی در این جلسه با اشاره به اهمیت بازپروری معتادان، بر ضرورت بهرهگیری از ظرفیت مشارکتهای مردمی و خیرین در این حوزه تأکید کرد.
در ادامه، نمایندگان دستگاههای اجرایی حاضر در جلسه به ارائه گزارش عملکرد و آمار فعالیتهای خود در حوزه مقابله با اعتیاد در سالهای گذشته پرداختند.
همچنین رزگار مولودی، کارشناس رابط دفتر اعتیاد بهزیستی مریوان، گزارشی از اقدامات این اداره در سه حوزه پیشگیری، درمان و توانمندسازی ارائه کرد و برگزاری کارگاههای آموزشی، پذیرش مددجویان در مرکز اقامتی، اجرای برنامههای آمادهسازی شغلی، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و بیمه را از مهمترین فعالیتهای این مجموعه عنوان کرد.
در پایان این جلسه، زاهد کریمی دادستان مریوان بر لزوم همکاری و هماهنگی تمامی دستگاههای عضو شورا در راستای اجرای هرچه بهتر برنامههای هفته مبارزه با مواد مخدر تأکید کرد.












نظر شما