اهدای لوازم خانگی به مددجوی آسیب‌دیده از خسارات جنگ

در راستای حمایت از خانواده‌های تحت پوشش و جبران بخشی از خسارات وارده ناشی از جنگ، یک دستگاه لباسشویی، یک دستگاه اجاق گاز و یک دستگاه جاروبرقی به یکی از مددجویان تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان سردشت اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی سردشت ،

این اقدام با هدف تأمین نیازهای ضروری خانواده آسیب‌دیده و ارتقای سطح رفاه و کیفیت زندگی مددجویان صورت گرفت.

اداره بهزیستی همواره تلاش می‌کند با بهره‌گیری از ظرفیت‌های حمایتی و مشارکت‌های مردمی، در کنار خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده بوده و بخشی از مشکلات آنان را مرتفع سازد.

شایان ذکر است حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و تأمین نیازهای اساسی آنان از اولویت‌های مهم اداره بهزیستی بوده و این خدمات در چارچوب برنامه‌های حمایتی و توانمندسازی مددجویان ادامه خواهد داشت.

کد خبر 189739

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد