اهدای ۱۰۰ پرس غذای گرم به اداره بهزیستی توسط عزاداران حسینی میاندوآب

عزادارن حسینی میاندوآب در راستای حمایت از نیازمندان ، ۱۰۰ پرس غذای گرم به اداره بهزیستی شهرستان میاندوآب اهدا کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی میاندوآب؛

غذاهای نذری بین مددجویان و توانخواهان بهزیستی شهرستان میاندوآب توزیع گردید.

علی کریمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان میاندوآب با تشکر از خیرین و کارکنان گفت اقلام جمع آوری شده با شناسایی مددکاران در اسرع وقت بین نیازمندان و جامعه هدف بهزیستی توزیع گردید.

کد خبر 189730

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد