به گزارش روابط عمومی ادارهکل بهزیستی استان همدان، در این بازدید، وضعیت فیزیکی مرکز پس از انجام عملیات بازسازی و رفع نواقص زیرساختی که طی یک سال گذشته موجب تعطیلی موقت آن شده بود، ارزیابی شد و اقدامات انجامشده برای فراهمسازی شرایط بازگشایی مرکز مورد بررسی قرار گرفت.
وحید احمدی، مسئول دفتر نمایندگی بهزیستی شهرستان فامنین در جریان این بازدید بر ضرورت رعایت کامل ضوابط و دستورالعملهای سازمان بهزیستی، مدیریت مناسب مرکز و پذیرش مراجعان مطابق با پروتکلهای ابلاغی تأکید کرد.
وی همچنین با اشاره به اهمیت ارائه خدمات تخصصی به افراد دارای اختلال مصرف مواد، حضور مستمر پزشک و مشاور در مرکز را از الزامات فعالیت آن برشمرد و خواستار فراهم شدن شرایط لازم برای ارائه خدمات درمانی و مشاورهای استاندارد به مراجعان شد.












نظر شما