بازدید رئیس اداره بهزیستی مهاباد از مرکز اورژانس اجتماعی

کریم محمدی، رئیس اداره بهزیستی مهاباد، با حضور در مرکز اورژانس اجتماعی این شهرستان از روند خدمات‌رسانی و تجهیز اتاق مشاوره این مرکز بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی مهاباد،

در این بازدید، کریم محمدی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان اورژانس اجتماعی، بر اهمیت نقش این مرکز در مداخله به موقع در بحران‌های فردی و خانوادگی تأکید کرد و گفت: اورژانس اجتماعی خط مقدم حمایت از افراد در معرض آسیب‌های اجتماعی است و وظیفه ما فراهم‌کردن شرایط لازم برای خدمت‌رسانی مؤثرتر به مردم است.
محمدی همچنین از تجهیز اتاق مشاوره این مرکز و راه‌اندازی کتابخانه جدید در اتاق مشاوره خبر داد و افزود: ایجاد فضای مناسب برای مشاوره‌های تخصصی و فراهم کردن منابع علمی و آموزشی در قالب کتابخانه، می‌تواند سطح خدمات به مراجعان را ارتقا دهد و رضایتمندی آنان را افزایش بخشد.
در جریان این بازدید، کارکنان مرکز گزارشی از فعالیت‌ها، اقدامات انجام‌شده، چالش‌های موجود و نیازهای مرکز ارائه دادند. رئیس اداره بهزیستی مهاباد نیز بر حمایت و پیگیری برای رفع موانع و تقویت زیرساخت‌های خدماتی اورژانس اجتماعی تأکید کرد.
مرکز اورژانس اجتماعی مهاباد با ارائه خدماتی همچون مداخله در بحران، مشاوره تخصصی، حمایت از کودکان و زنان در معرض آسیب و پیگیری موارد کودک‌آزاری و همسرآزاری، به عنوان یکی از مهم‌ترین واحدهای حمایتی بهزیستی، در طول شبانه‌روز آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

کد خبر 148301

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد