۲ تیر ۱۴۰۵ - ۱۸:۱۰

مسابقه «سفیران مهربانی»

| ویژه کارکنان بهزیستی سراسر استان کرمانشاه
مسابقه «سفیران مهربانی»

به‌مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر (دهه اول محرم)

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛ 

امور فرهنگی و پایگاه بسیج بهــــزیستی استان کرمانشاه از شما دعوت می‌کند؛ با انجام یک کار خوب (معروف) در این مسابقه شرکت کنید و تجربه زیبای خود را به اشتراک بگذارید.

.. اهدای جوایز نقدی به ۱۰ نفر به قید قرعه

.. مهلت ارسال آثار: تا تاریخ ۱۴۰۵/۰۴/۱۰

.. آثار خود را از طریق ایتا به شماره ۰۹۱۸۸۳۲۴۴۵۹ ارسال نمایید.

 با هم سفیر مهربانی باشیم 


روابط‌عمومی
اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه
@behzisti_ksh ایتا
https://ble.ir/behzisti_ksh بله
https://www.behzisti.ir/service/province/kermanshah سایت

کد خبر 189678

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد