بسمه تعالی
السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَی الارْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ
ماه محرم، تنها یادآوری یک واقعه تاریخی نیست؛ بلکه مدرسهای است برای آموختن ایثار، بصیرت و ایستادگی در مسیر حق. پیام عاشورا، پیش از هر چیز، پیام «مهر» و «حمایت از مظلومان» است؛ همان مسیری که ما در اداره کل بهزیستی، هر روز در تلاشیم تا با خدمت به جامعه هدف، بخشی از آن مهر و عدالت را جاری کنیم.
والاترین ادای احترام به واقعه عظیم عاشورا، این است که در مسیر شغلی و زندگیمان، «کرامت انسانی» را محور قرار دهیم و با قلبی سرشار از همدلی، تکیهگاه کسانی باشیم که در سختترین لحظات زندگیشان هستند.
اینجانب با آرزوی قبولی عزاداری و توسلهای مردم متدین و دوستدارِ اهل بیت، فرا رسیدن ایام حزن و اندوه و شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دو تن از یاران باوفای ایشان را حضور همکاران گرانقدر و جامعه هدف شریف بهزیستی مازندران تسلیت عرض نموده، امیدوارم با تفکر و تعمق در واقعه کربلا و تمسک به ریسمان اهل بیت (ع) در مسیر سعادت گام برداشته و ضمن خدمت صادقانه، رهرو راستین نهضت حسینی باشیم.
رقیه رحمانی
مدیرکل بهزیستی مازندران












نظر شما