پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی مازندران به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی 

رقیه رحمانی مدیرکل بهزیستی مازندران با صدور پیامی، فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورا و شهادت مظلومانه سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفایش را به عاشقان اباعبدالله(ع) تسلیت گفت.

بسمه تعالی

السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَی الارْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ

ماه محرم، تنها یادآوری یک واقعه تاریخی نیست؛ بلکه مدرسه‌ای است برای آموختن ایثار، بصیرت و ایستادگی در مسیر حق. پیام عاشورا، پیش از هر چیز، پیام «مهر» و «حمایت از مظلومان» است؛ همان مسیری که ما در اداره کل بهزیستی، هر روز در تلاشیم تا با خدمت به جامعه هدف، بخشی از آن مهر و عدالت را جاری کنیم.

 والاترین ادای احترام به واقعه عظیم عاشورا، این است که در مسیر شغلی و زندگی‌مان، «کرامت انسانی» را محور قرار دهیم و با قلبی سرشار از همدلی، تکیه‌گاه کسانی باشیم که در سخت‌ترین لحظات زندگی‌شان هستند.

اینجانب با آرزوی قبولی عزاداری و توسل‌های مردم متدین و دوستدارِ اهل بیت، فرا رسیدن ایام حزن و اندوه و شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دو تن از یاران باوفای ایشان را حضور همکاران گرانقدر و جامعه هدف شریف بهزیستی مازندران تسلیت عرض نموده، امیدوارم با تفکر و تعمق در واقعه کربلا و تمسک به ریسمان اهل بیت (ع) در مسیر سعادت گام برداشته و ضمن خدمت صادقانه، رهرو راستین نهضت حسینی باشیم.

رقیه رحمانی 

مدیرکل بهزیستی مازندران

کد خبر 189677

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد