کارشناس دفتر مشاوره اداره بهزیستی شهرستان فیروزآباد، در قالب برنامه نظارتی و با هدف ارزیابی کیفیت خدمات، به صورت سرزده از مرکز مشاوره امین دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزآباد بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان فیروزآباد، نسترن رحیمی کارشناس مراکز مشاوره بهزیستی شهرستان فیروزآباد، در این بازدید، روند ارائه خدمات مشاورهای، نحوه فعالیت کارشناسان، شرایط محیطی مرکز و میزان انطباق عملکرد آن با ضوابط و استانداردهای ابلاغی مورد بررسی قرار گرفت. همچنین بر ضرورت ارتقای کیفیت خدمات، رعایت اصول حرفهای در ارائه مشاوره و پاسخگویی مناسب به مراجعان تأکید شد. این بازدیدها با هدف شناسایی نقاط قوت و ضعف مراکز و کمک به بهبود فرآیند خدمترسانی انجام میشود.
کد خبر 189646












نظر شما