به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم و در سوگ شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و اصحاب با وفای ایشان، مراسم عزاداری در محوطه ساختمان مرکزی استانداری لرستان با حضور استاندار لرستان برگزار شد.
حضور گسترده مدیران و کارکنان بهزیستی استان و شهرستان خرم آباد و خانوادههای معزز و معظم شهدا
در این مراسم باشکوه، مدیرکل بهزیستی و پرسنل ستادی و شهرستانی با همراهی خانوادههای معزز و معظم شهدا و ایثارگران، مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی استان و جمعی از مردم سوگوار و عزادار خرمآباد حضور داشتند.
شرکتکنندگان در این مراسم با سینهزنی و مرثیهسرایی، ارادت خود را به حضرت سیدالشهدا (ع) و خاندان اهل بیت (ع) به نمایش گذاشتند و یاد شهدای قیام عاشورا را گرامی داشتند.
















نظر شما