دبیر ستاد بزرگداشت هفته بهزیستی استان بوشهر منصوب شد

با هدف برنامه‌ریزی و هماهنگی برای اجرای شایسته برنامه‌های هفته بهزیستی با صدور حکمی از سوی مهرناز اسکندری مدیرکل بهزیستی استان بوشهر، محمد غلامی سرپرست معاونت سلامت اجتماعی این اداره کل به عنوان دبیر ستاد بزرگداشت هفته بهزیستی در استان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، در متن این حکم آمده است: «با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت، به عنوان دبیر ستاد بزرگداشت هفته بهزیستی در استان بوشهر منصوب می‌شوید.»

در بخش دیگری از این حکم، با اشاره به جایگاه خطیر سازمان بهزیستی به عنوان یکی از مهم‌ترین نهادهای تخصصی، حمایتی و اجتماعی کشور در مسیر تحقق رفاه عمومی و ارتقای سلامت اجتماعی، بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود برای برنامه‌ریزی، هماهنگی و اجرای هرچه شایسته‌تر برنامه‌های این هفته تاکید شده است.

همچنین، استفاده از ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی برای معرفی مطلوب مأموریت‌ها، طرح‌ها، برنامه‌ها و دستاوردهای سازمان، و برقراری تعامل مؤثر با دستگاه‌های اجرایی و نهادهای همکار، از جمله محورهای اصلی مورد انتظار در این مسئولیت ذکر شده است.

مدیرکل بهزیستی استان در پایان این ابلاغ، ضمن آرزوی موفقیت، ابراز امیدواری کرد که با همت، تدبیر و تلاش دبیر جدید و همراهی همه‌جانبه واحدهای ستادی، استانی و شهرستانی، شاهد برگزاری باشکوه و اثرگذار برنامه‌های هفته بهزیستی در سطح استان بوشهر باشیم.

کد خبر 189622

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد