کنارک/حضور رئیس اداره بهزیستی شهرستان کنارک در آیین غبارروبی مزار شهدا مسجد امام حسن (ع) به مناسبت هفته قوه قضائیه

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کنارک همزمان با نخستین روز از هفته قوه قضائیه، در آیین غبارروبی مزارشهدا مسجد امام حسن (ع) این شهرستان حضور یافت و در این برنامه فرهنگی و معنوی مشارکت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان کنارک، همزمان با آغاز هفته قوه قضائیه و در راستای گرامیداشت این مناسبت، آیین غبارروبی مزارشهدا مسجد امام حسن (ع) شهرستان کنارک با حضور جمعی از مسئولان، کارکنان دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در این مراسم، رئیس اداره بهزیستی شهرستان کنارک نیز با حضور در جمع شرکت‌کنندگان، در اجرای برنامه غبارروبی و پاکسازی فضای مزار شهدا مسجد مشارکت کرد.

این برنامه با هدف تکریم جایگاه مساجد به عنوان پایگاه‌های فرهنگی و مذهبی، ترویج روحیه همدلی و مشارکت اجتماعی و گرامیداشت هفته قوه قضائیه برگزار شد و شرکت‌کنندگان بر اهمیت حفظ و نگهداری اماکن مذهبی و تقویت ارزش‌های دینی در جامعه تأکید کردند.

روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان کنارک

کد خبر 189519

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد