به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان کنارک، همزمان با آغاز هفته قوه قضائیه و در راستای گرامیداشت این مناسبت، آیین غبارروبی مزارشهدا مسجد امام حسن (ع) شهرستان کنارک با حضور جمعی از مسئولان، کارکنان دستگاههای اجرایی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
در این مراسم، رئیس اداره بهزیستی شهرستان کنارک نیز با حضور در جمع شرکتکنندگان، در اجرای برنامه غبارروبی و پاکسازی فضای مزار شهدا مسجد مشارکت کرد.
این برنامه با هدف تکریم جایگاه مساجد به عنوان پایگاههای فرهنگی و مذهبی، ترویج روحیه همدلی و مشارکت اجتماعی و گرامیداشت هفته قوه قضائیه برگزار شد و شرکتکنندگان بر اهمیت حفظ و نگهداری اماکن مذهبی و تقویت ارزشهای دینی در جامعه تأکید کردند.
روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان کنارک












نظر شما