برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم در مرکز سالمندان مهرگان

مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) به همت مرکز روزانه سالمندان مهرگان و با حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، جمعی از مسئولان بهزیستی، مسئولان استانی، خیرین و سالمندان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛ 

در این مراسم معنوی، برنامه‌های نوحه‌سرایی، مرثیه‌خوانی و عزاداری در سوگ حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان اجرا شد و حاضران با ذکر مصائب اهل بیت (ع) به سوگواری پرداختند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز در سخنانی ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم، بر اهمیت زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا تأکید و از دست‌اندرکاران و برگزارکنندگان این مراسم قدردانی کرد.

وی با اشاره به نقش ماندگار نهضت عاشورا در ترویج ارزش‌های دینی و انسانی اظهار داشت: «با تمام ظرفیت‌ها پای کار امام حسین (ع) هستیم و برای زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا و تبیین راه و سیره آن حضرت و یاران وفادارش از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد تا پیام حق‌طلبی، ایثار و شهادت‌طلبی همواره در جامعه زنده و جاری بماند.»

در پایان این مراسم، از سالمندان حاضر و مدعوین پذیرایی به عمل آمد و حاضران با آرمان‌های والای قیام عاشورا تجدید عهد کردند.

روابط‌عمومی

اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه

 @behzisti_ksh ایتا

 https://ble.ir/behzisti_ksh بله

 https://www.behzisti.ir/service/province/kermanshah سایت

کد خبر 189477

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد