پارسیان | برگزاری دوره آموزشی مهارت‌های ارتباطی و نشست تخصصی اشتغال برای زنان سرپرست خانوار

در راستای ارتقای کیفیت زندگی و توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر، دوره‌ای آموزشی با موضوع «مهارت‌های ارتباطی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» با حضور زنان سرپرست خانوار و فرزندانشان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در راستای ارتقای کیفیت زندگی و توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر، دوره‌ای آموزشی با موضوع «مهارت‌های ارتباطی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» با حضور زنان سرپرست خانوار و فرزندانشان برگزار شد.

این دوره که توسط آقای ستاری تدریس گردید، با هدف تقویت روابط خانوادگی و آموزش روش‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی در محیط خانواده برگزار شد. در حاشیه این برنامه، جلسه‌ای با هدف هم‌اندیشی و آگاه‌سازی در حضور آقای هوشیار، رئیس اداره کار، برگزار گردید تا مسیرهای اشتغال و استقلال اقتصادی برای این خانواده‌ها هموار شود.

در این نشست، تسهیلات ویژه برای فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی تا سن ۳۵ سال، معرفی مشاغل خانگی، شرایط دریافت وام‌های اشتغال و همچنین معرفی دوره‌های مهارتی رایگان اداره کار مورد بررسی قرار گرفت. این اقدام جامع، گامی در جهت تغییر وضعیت معیشتی زنان سرپرست خانوار و ایجاد بستر مناسب برای ورود آنان به بازار کار است.

کد خبر 189471

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد