تأکید بر تقویت حمایت‌های اجتماعیِ جامعه هدف بهزیستی در سنقروکلیایی

حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌کیا نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی، با حضور در دفتر مدیریت اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه با مجید درویشی مدیرکل بهزیستی استان، دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛ 

در این نشست، طرفین ضمن بررسی روند ارائه خدمات بهزیستی در شهرستان سنقروکلیایی، درباره مسائل، نیازها و دغدغه‌های جامعه هدف بهزیستی این شهرستان به تبادل نظر پرداختند.

همچنین موضوعاتی از جمله توسعه فرصت‌های اشتغال برای مددجویان، تأمین و بهبود وضعیت مسکن خانواده‌های تحت پوشش، ارتقای خدمات حمایتی و توانبخشی و سایر مسائل مرتبط با جامعه هدف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در پایان این دیدار، بر ضرورت پیگیری ویژه مطالبات مددجویان و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای رفع مشکلات و ارتقای سطح خدمات بهزیستی در شهرستان سنقروکلیایی تأکید شد و مقرر گردید اقدامات لازم در این زمینه با جدیت دنبال شود.

روابط‌عمومی
اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه
@behzisti_ksh ایتا
https://ble.ir/behzisti_ksh بله
https://www.behzisti.ir/service/province/kermanshah سایت

کد خبر 189454

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد