به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان،به نقل از روابط عمومی بهزیستی شهرستان شوشتر،این نشست تخصصی که در محل فرمانداری شهرستان شوشتر تشکیل شد، میزبان طیف گستردهای از نمایندگان دستگاههای اجرایی از جمله آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی (ره)، تیپ ۴۵ نیروهای مخصوص، نیروی انتظامی، دانشگاه آزاد اسلامی، مراکز مشاوره و بیمارستانهای شهرستان بود.
در این کارگاه، دکتر ورمزیار به عنوان مدرس، به تبیین استراتژیهای نوین در شناسایی بهنگام علائم هشداردهنده بحرانهای روحی و افزایش تابآوری اجتماعی پرداخت. همچنین بر نقش کلیدی مداخلات تخصصی تیمهای اورژانس اجتماعی و کارشناسان بهزیستی در پیشگیری از حوادث ناگوار تأکید شد.
اداره بهزیستی شوشتر در این جلسه ضمن اعلام آمادگی کامل جهت ارائه مشاورههای تخصصی، بر استمرار این دورههای آگاهیبخشی برای تمامی اقشار جامعه با همکاری دستگاههای متولی تأکید نمود.












نظر شما