برگزاری دوره آموزش " هوش هیجانی و مدیریت احساس در محیط کار در بهزیستی خراسان جنوبی

در راستای شایستگی‌های رفتاری و سلامت روان سازمانی دوره آموزش " هوش هیجانی و مدیریت احساس در محیط کار" جهت کلیه همکاران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خراسان جنوبی، با هدف ارتقاء توسعه سرمایه انسانی وبهبود فرهنگ سازمانی برگزار شد.

 قربانی راد مسئول آموزش اداره کل بهزیستی استان در این خصوص گفت: این دوره با تدریس دکتر حمید مسعودی عضو هیات علمی دانشگاه بیرجند برگزار شد. 

وی هدف از برگزاری این دوره را ارتقای مهارت‌های فردی و تیمی با استفاده از تکنیک‌های شناخت و مدیریت هیجانات، افزایش تاب‌آوری در برابر استرس‌های کاری و تقویت مهارت‌های همدلی و ارتباطی،کاهش تعارضات سازمانی، بهبود تعاملات بین‌فردی و در نهایت افزایش بهره‌وری و رضایت شغلی در محیط کارعنوان نمود.   

این دوره از تاریخ 1405/03/31 لغایت 1405/04/01 در محل سالن آموزش مجتمع حمایتی الزهرا (س) به شیوه حضوری ومجازی برگزار گردید.


#اقتصاد_مقاومتی_در_سایه_وحدت_ملی_و_امنیت_ملی

#پویش_ملی_کنار_مردم

#مهر_آوا_کانال_اطلاع_رسانی_بهزیستی_خراسان_جنوبی

#روابط_عمومی_بهزیستی_خراسان_جنوبی

@behzisti_khj

http://www.behzisti.ir/service/province/khjonoobi

کد خبر 189440

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد