برگزاری مسابقات ورزشی ویژه بهبودیافتگان اعتیاد با هدف تقویت سلامت و نشاط اجتماعی

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان زیرکوه، در اقدامی مشترک و با هدف تقویت روحیه نشاط و تسهیل بازگشت موفق بهبودیافتگان به جامعه، یک دوره مسابقات ورزشی شامل رشته‌های دارت و طناب‌کشی ویژه افراد در حال بهبود از دام اعتیاد در شهرستان برگزار شد.

این رویداد که به مناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر برنامه‌ریزی شده بود، با حضور مهندس خزاعی، معاون سیاسی فرماندار و جمعی از رؤسای ادارات همکار برگزار گردید.

این برنامه با همکاری و هم‌افزایی ادارات بهزیستی، ورزش و جوانان، شبکه بهداشت، پلیس مبارزه با مواد مخدر، فنی و حرفه‌ای و جمعیت هلال احمر اجرا شد. مسابقات در دو رشته دارت (با هدف افزایش دقت و تمرکز) و طناب‌کشی (با هدف تقویت روحیه کار تیمی و همبستگی) برگزار شد که با استقبال پرشور شرکت‌کنندگان همراه بود.

در پایان این دوره از رقابت‌ها، به نفرات و تیم‌های برتر، جوایزی به رسم یادبود اهدا گردید.

#با_ما_تماس_بگیرید
 
#اقتصاد_مقاومتی_در_سایه_وحدت_ملی_و_امنیت_ملی

#پویش_ملی_کنار_مردم

#مهر_آوا_کانال_اطلاع_رسانی_بهزیستی_خراسان_جنوبی

#روابط_عمومی_بهزیستی_شهرستان_زیرکوه

پیام رسان ایتا ؛ 
https://eitaa.com/be_zirkooh

 پیام رسان بله:
https://ble.ir/zirkooh

http://www.behzisti.ir/service/province/khjonoobi

کد خبر 189433

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد