گام بلند در ارتقای کیفیت خدمات مراکز سالمندان؛ آغاز فرآیند استانداردسازی مرکز «خانه امید» بیرجند

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی، در راستای سیاست‌های کلان سازمان بهزیستی مبنی بر ارتقای سطح کیفی خدمات و انطباق فعالیت مراکز با استانداردهای ملی، هیئتی متشکل از کارشناسان اداره کل استاندارد و بهزیستی استان از مرکز نگهداری سالمندان «خانه امید» بازدید کردند.

در این بازدید میدانی که با هدف بررسی زیرساخت‌ها، فرآیندها و پروتکل‌های مراقبتی جهت دریافت نشان ملی استاندارد صورت پذیرفت، کرمانی، ریاست  اداره نظارت اداره کل استاندارد، به همراه سرفرازی، کارشناس ناظر آن اداره، فرآیندهای فنی و استانداردسازی مرکز را مورد ارزیابی دقیق قرار دادند.

همچنین در این بازدید، عطایی، کارشناس ناظر مراکز بهزیستی استان، به همراه فنودی، کارشناس مسئول توانبخشی بهزیستی استان و  ملایی، کارشناس ناظر بهزیستی شهرستان بیرجند، ضمن نظارت بر انطباق عملکرد مرکز با آیین‌نامه‌های تخصصی، راهنمایی‌های لازم جهت رفع نواقص احتمالی و تسریع در روند اخذ نشان استاندارد را به مدیریت مرکز ارائه نمودند.

این بازدید در چارچوب برنامه‌های نظارتی مستمر اداره کل بهزیستی استان و با هدف تضمین سلامت و بهبود کیفیت زندگی سالمندان مقیم صورت گرفته است. گفتنی است، دریافت علامت استاندارد برای مراکز توانبخشی و مراقبتی، به‌عنوان شاخصی برای ارزیابی سطح خدمات و تکریم جامعه هدف محسوب شده و این فرآیند با جدیت در سایر مراکز تحت نظارت بهزیستی استان نیز پیگیری خواهد شد.

#اقتصاد_مقاومتی_در_سایه_وحدت_ملی_و_امنیت_ملی

#پویش_ملی_کنار_مردم

#مهر_آوا_کانال_اطلاع_رسانی_بهزیستی_خراسان_جنوبی

#روابط_عمومی_بهزیستی_خراسان_جنوبی

@behzisti_khj

http://www.behzisti.ir/service/province/khjonoobi

کد خبر 189429

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد