امضای تفاهمنامه همکاری بهزیستی استان با ستاد اقامه نماز

لحظاتی قبل در اداره کل بهزیستی استان خراسان جنوبی انجام شد:

به‌ گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خراسان لحظاتی قبل و با حضور دکتر گازرانی مدیرکل بهزیستی استان و حجت الاسلام کمیلی مدیر ستاد اقامه نماز برنامه هایی با موضوع ترویج فرهنگ اقامه نماز به امضا رسید .

در این برنامه جوان ،معاون مشارکتهای مردمی،توسعه ظرفیتهای اجتماعی و فرهنگی و همچنین اربابی مسئول ستاد اقامه نماز بهزیستی استان حضور داشتند.

کد خبر 189416

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد