به گزارش روابط عمومی بهزیستی خوزستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی بهبهان، این جلسه با هدف ارتقای سطح ایمنی و افزایش آمادگی مراکز در برابر شرایط اضطراری تشکیل شد.
موضوعات مرتبط با پیشگیری از حوادث احتمالی، مدیریت شرایط بحرانی و آمادگی مراکز در مواجهه با مخاطرات ناشی از لوازم سرمایشی و سایر عوامل تهدیدکننده از موارد مطرح در این جلسه بود؛ همچنین ضرورت رعایت کامل دستورالعملها و الزامات ایمنی، بازبینی مستمر تجهیزات و آمادگی نیروهای انسانی یادآوری شد
صادق ضیایی سرپرست بهزیستی بهبهان، در این نشست با اشاره به اهمیت حفظ سلامت و امنیت مددجویان و کارکنان، اجرای تدابیر پیشگیرانه و رعایت استانداردهای ایمنی را از اولویتهای اساسی مراکز توانبخشی برشمرد و بر پیگیری مستمر اجرای ضوابط و ارتقای سطح آمادگی مراکز در شرایط بحرانی تاکید کرد.












نظر شما