صبح امروز، معصومه کدخدایی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان سربیشه، به همراه قربانی، مدیر مرکز خدمات بهزیستی+زندگی بخش درح، در سفری به مرز بینالمللی ماهیرود با مهندس کمیلی، مدیر بازارچه مرزی ماهیرود و مهندس شاهزهی، مدیرعامل شرکت تعاونی مرزنشینان بخش درح نشستند.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان سربیشه در این دیدار، ضمن قدردانی از حمایتهای اثرگذار مدیر بازارچه ماهیرود و تلاشهای مدیرعامل شرکت مرزنشینان، بر اهمیت ایجاد زنجیره همکاری میان نهادهای حمایتی و بخشهای اقتصادی تأکید کرد. وی خاطرنشان کرد که استفاده از ظرفیتهای تجاری و ترانزیتی مرز ماهیرود میتواند گامی مؤثر در راستای اشتغالزایی پایدار و ارتقای سطح معیشت مددجویان منطقه باشد.
در ادامه این نشست، قربانی، مدیر مرکز خدمات بهزیستی+زندگی بخش درح، ضمن سپاس از همراهی بینظیر مدیران مرزی، گزارشی جامع از اقدامات صورت گرفته توسط بهزیستی در سطح بخش درح ارائه نمود و بر لزوم تداوم این همکاریها برای تبدیل مددجویان به افرادی توانمند و مولد تأکید کرد.
#اقتصاد_مقاومتی_در_سایه_وحدت_ملی_و_امنیت_ملی
#پویش_ملی_کنار_مردم
http://www.behzisti.ir/service/province/khjonoobi
┄┄┅┅┄┄
روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان سربیشه
پیام رسان سروش:
https://splus.ir/biszitisarbishe
پیام رسان ایتا ؛
https://eitaa.com/bisitz
پیام رسان روبیکا؛
https://rubika.ir/behzitisarbishe
پیام رسان بله ؛
https://ble.ir/biszitisarb












نظر شما