برگزاری دوره آموزشی اکسل برای مددکاران بهزیستی دزفول با هدف ارتقای مهارت‌های دیجیتال

صبح امروز، ۱ تیرماه، در راستای توانمندسازی نیروی انسانی و ارتقای مهارت‌های تخصصی کارکنان، دوره آموزشی کاربردی نرم‌افزار اکسل ویژه مددکاران حوزه سلامت اجتماعی بهزیستی شهرستان دزفول برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خوزستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی دزفول، این دوره با هدف تسهیل در مدیریت داده‌ها، افزایش دقت در ثبت اطلاعات و ارتقای کیفیت گزارش‌دهی، با حضور مددکاران شاغل در مراکز مثبت زندگی و بخش دولتی اداره بهزیستی شهرستان دزفول در محل آموزشگاه فنی و حرفه‌ای این شهرستان برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این کارگاه آموزشی با قابلیت‌های کاربردی نرم‌افزار اکسل، شیوه‌های نوین ثبت و تحلیل اطلاعات و راهکارهای بهینه‌سازی مدیریت داده‌های آماری آشنا شدند. بهره‌گیری از این مهارت‌ها نقش مؤثری در ساماندهی دقیق‌تر اطلاعات پرونده‌های مددجویان، کاهش خطاهای احتمالی و تسریع فرآیند ارائه خدمات خواهد داشت.

برگزاری این دوره آموزشی در راستای ارتقای مهارت‌های دیجیتال کارکنان و افزایش بهره‌وری در خدمات‌رسانی به جامعه هدف، گامی مؤثر در استانداردسازی فرآیندهای اداری و بهبود کیفیت خدمات سازمان بهزیستی به شمار می‌رود.

کد خبر 189395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد