سامانه فواد گامی مؤثر در ارتقای سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم است

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: سامانه فوریت‌های اداری (فواد) با هدف دریافت و پیگیری فوری شکایات، گزارش‌ها و مطالبات مردمی راه‌اندازی شده و نقش مهمی در افزایش شفافیت، پاسخگویی و ارتقای کیفیت خدمات دستگاه‌های اجرایی ایفا می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان وبلوچستان ، عباسعلی اویسی اظهار داشت: سازمان بهزیستی به عنوان نهادی خدمت‌محور، همواره خود را موظف به تکریم ارباب‌رجوع و ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف می‌داند و سامانه فواد بستری مناسب برای انعکاس دیدگاه‌ها، انتقادات و شکایات مردم در خصوص نحوه ارائه خدمات اداری فراهم کرده است.

وی افزود: این سامانه با رویکرد پاسخگویی سریع و رسیدگی مؤثر به مسائل و مشکلات مراجعان طراحی شده و امکان بررسی دقیق گزارش‌های مردمی را برای واحدهای بازرسی و مدیریت عملکرد فراهم می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع نواقص و بهبود فرآیندها اقدام شود.

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان با تأکید بر اهمیت سلامت نظام اداری بیان کرد: شفافیت، پاسخگویی و نظارت مستمر از مهم‌ترین عوامل جلب اعتماد عمومی است و سامانه فواد می‌تواند به عنوان ابزاری کارآمد در شناسایی نقاط ضعف و ارتقای کیفیت خدمات مورد استفاده قرار گیرد.

اویسی ادامه داد: مشارکت مردم در ارائه بازخوردهای سازنده و گزارش تخلفات احتمالی، نقش مهمی در بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی دارد و بهزیستی از هرگونه نقد و پیشنهاد سازنده که به ارتقای سطح خدمات منجر شود استقبال می‌کند.َ

وی خاطرنشان کرد: تمامی گزارش‌ها و شکایات ثبت‌شده در سامانه فواد با دقت و رعایت اصول محرمانگی مورد بررسی قرار می‌گیرد و نتیجه اقدامات انجام‌شده از طریق مسیرهای تعیین‌شده به اطلاع افراد خواهد رسید.

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه نارسایی، تخلف اداری یا ضعف در ارائه خدمات، از طریق سامانه و شماره تماس ۱۲۸ موضوع را گزارش کنند تا ضمن صیانت از حقوق مردم، زمینه ارتقای سلامت اداری و افزایش رضایتمندی مراجعان فراهم شود.

کد خبر 189359

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد