مسئولین اداره بهزیستی شهرستان، ضمن تأکید بر اهمیت این اقدامات خداپسندانه در جهت رفع ملزومات و چالشهای جامعه هدف، از خیرین گرامی قدردانی نمودند. ایشان همچنین با تأکید بر نقش کلیدی مشارکتهای مردمی در حمایت از گروههای آسیبپذیر، خواستار استمرار اینگونه تعاملات سازنده و همراهیهای مستمر میان نهادهای دولتی و بخش خصوصی جهت بهبود وضعیت رفاهی مددجویان شدند.
به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان قیروکارزین ، در راستای اجرای پویش «بنای مهربانی» و با هدف احیای مسئولیتهای اجتماعی و تقویت فرهنگ همدلی در جامعه، اداره بهزیستی شهرستان قیروکارزین از اهدای تجهیزات سرمایشی به مددجویان نیازمند بخش توانبخشی و سلامت اجتماعی خبر داد. بر اساس این اقدام خیرخواهانه که با مشارکت و حمایت ارزشمند خیرین محلی انجام شده است، دو دستگاه کولر آبی به ارزش تقریبی ۳۸۰ میلیون ریال، جهت تأمین نیازهای اساسی مددجویان تحت پوشش حوزه توانبخشی و سلامت اجتماعی، تهیه و توزیع گردید. این اقدام با هدف بهبود شرایط زیستی و ارتقای سطح آسایش مددجویان آسیبپذیر، بهویژه در مواجهه با نوسانات دمایی، صورت پذیرفت.
کد خبر 189346












نظر شما