به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان آباده: در راستای بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به توانیابان و بهروزرسانی پروتکلهای اجرایی،جلسه آموزشی تخصصی با موضوع «بازنگری ساختاری در مراکز توانبخشی (پیش مهارتی و مهارتی)» و باحضورعباس یعقوبی رئیس اداره بهزیستی شهرستان آباده،کارشناسان و مدیران مراکز توانبخشی غدیر و بزرگمهر تحت نظارت اداره بهزیستی و با تدریس مقامی صاحب امتیاز مرکز توانبخشی غدیر برگزار گردید. یعقوبی رئیس بهزیستی ضمن خوشامدگویی و تسلیت ایامالله حسینی به بررسی ساختارهای فعلی مراکز توانبخشی پرداخت و بیان کرد که تمرکز اصلی این جلسه بر ایجاد یک پیوند مستحکم و علمی میان مراکز توانبخشی با هدف آمادهسازی روانی و اجتماعی و آموزش حرفهای و ورود به بازار کار می باشد. سپس مقامی بر ضرورت بازنگری در فرآیندهای آموزشی، استانداردهای فیزیکی و تقسیم وظایف تخصصی در هر دو سطح تأکید کرد و ضمن بررسی چالشهای موجود، بر این نکته اشاره کرد که بازنگری ساختاری، گامی حیاتی برای انتقال هدفمند توانیاب از مرحله آمادگی به مرحله اشتغال و استقلال اقتصادی است و در پایان گواهی دوره مذکور به شرکت کنندگان اهدا گردید.












نظر شما