خرم بید|حضور رئیس بهزیستی و کارشناس مسئول واحد اورژانس اجتماعی در جلسه طرح  «نماد»

جلسه طرح نماد (نظام مراقبت از دانش‌آموزان) با حضور مسئولین در اداره آموزش و پرورش بخش مشهد مرغاب برگزار شد. در این جلسه که با حضور بخشدار بخش مشهد مرغاب، رئیس بهزیستی، کارشناس مسئول واحد اورژانس اجتماعی، نماینده کمیته امداد، رئیس شبکه بهداشت و درمان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران، رئیس دادگستری، همکاران نیروی انتظامی و اعضای شورای شهر قادرآباد تشکیل شد، شرکت‌کنندگان به بررسی آسیب‌های اجتماعی موجود در بین دانش‌آموزان پرداختند. در این نشست، هر یک از حاضران نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص راه‌های پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی مطرح کردند و در پایان مقرر شد راهکارهای عملی برای مقابله با این معضلات اجرایی شود.

کد خبر 189325

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد