پیام تبریک مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی به مناسبت روز ملی اصناف

دکتر وحیدرضا گازرانی، مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی، در پیامی فرا رسیدن روز ملی اصناف را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:
جناب آقای قدبا
رئیس محترم اصناف خراسان جنوبی
با سلام 
روز ملی اصناف، فرصت ارزشمندی برای پاسداشت تلاش‌ها و خدمات صادقانه قشر پرتلاش و مسئولیت‌پذیر اصناف است که با نقش‌آفرینی مؤثر در چرخه اقتصادی کشور، سهمی شایسته در تأمین نیازهای جامعه، رونق تولید و تقویت معیشت مردم ایفا می‌کنند.

بی‌تردید اصناف به عنوان یکی از ارکان مهم اقتصاد مردمی، همواره در مقاطع مختلف همراه و پشتیبان نظام و مردم بوده و با روحیه مسئولیت‌پذیری اجتماعی، در عرصه‌های گوناگون از جمله حمایت از اقشار آسیب‌پذیر نیز حضوری ارزشمند داشته‌اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز ملی اصناف، این مناسبت را خدمت جنابعالی و به تمامی فعالان شریف صنفی در استان خراسان جنوبی تبریک عرض نموده و از تلاش‌ها و خدمات ارزنده شما عزیزان در مسیر توسعه اقتصادی و اجتماعی استان قدردانی می‌نمایم. توفیق روزافزون را در سایه الطاف الهی مسئلت دارم.

دکتر وحیدرضا گازرانی  
مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی


#اقتصاد_مقاومتی_در_سایه_وحدت_ملی_و_امنیت_ملی

#پویش_ملی_کنار_مردم

#مهر_آوا_کانال_اطلاع_رسانی_بهزیستی_خراسان_جنوبی

#روابط_عمومی_بهزیستی_خراسان_جنوبی

@behzisti_khj

http://www.behzisti.ir/service/province/khjonoobi

کد خبر 189307

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد